Forum S.Alkoholik Team Strona Główna S.Alkoholik Team
Specjalisci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Witamy w Gdańsku!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum S.Alkoholik Team Strona Główna -> To my!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Owistak




Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Trojmiasto

PostWysłany: Nie 17:58, 01 Lut 2009    Temat postu: gdynia??

Takiego czegoś nie ma jak gdynia czy ktoś tam w ogóle był to jest gdzieś koło legendarnej warszawy?? ! której też nie ma ! Więc nie wiem o czym w ogóle ta dyskusja??!! gdynia to gdynia tamto no kurcze a to tak samo jak by mówić, że Special nie jest piwem!! Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Twój Stary




Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z dupy

PostWysłany: Nie 19:09, 01 Lut 2009    Temat postu:

Maniek napisał:
Primo: nie mówiłem że trolejbus ma zalety, jedynie stwierdziłem fakt ich istnienia w Gdyni.

No to ja stwierdzam fakt istnienia pryszczy na dupie Leszka Sławoja Głodzia.

Posiadanie trolejbusów niby o czym świadczy?

Jak dla mnie o bezdennej głupocie i źle pojętym ekopierdolcu.
Maniek napisał:

Secundo: nie napisałem które miasto jako PIERWSZE wprowadziło niskopodłogowe autobusy, tylko które jako pierwsze miało je WSZYSTKIE w swoich szeregach.

Praamen.

Calsanowy duch czasu to jak dla mnie bycie prekursorem w stosowaniu niskopodłogowców. Tylko to się liczy. Nikt nie pamięta tego, że któraś tam firma motoryzacyjna jako pierwsza całą swoją produkcję robiła z wykorzystaniem taśmy montażowej a to że wymyślił ją i wprowadził jako pierwszy na taką skalę Ford.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ENDRJU
Specjalista nr 1



Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDAŃSK

PostWysłany: Nie 23:25, 01 Lut 2009    Temat postu:

jak juz wielokroptnie bylo podkreslone dyskusa do niczego nie prowadzi ale jak dla mnie argument z Fordem jest w pyte
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Owistak




Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Trojmiasto

PostWysłany: Pon 1:55, 02 Lut 2009    Temat postu: niema niema niema

niema niema takiego miasta!!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Calsann




Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 17:35, 02 Lut 2009    Temat postu:

Willow napisał:
w gdyni to nawet tramwaji nie macie wiec nie ma co mówic Very Happy

to rzeczywiscie straszne...

Owistak napisał:
niema niema takiego miasta!!!!!!!

z a m k n i j s i e k u r w a

Twój Stary napisał:
A po za tym kurwa! Trolejbus jest niby fajny? Bo co? Jeździ po normalnych ulicach ale jest ograniczony szelkami jak tramwaj. Jak sie rozdupcy to nawet wykręcić nie może. Jakie sa jego zalety wg Ciebie?

Trolejbus jak się rozjebie to po chuj ma wykręcać. Wystarczy mu zdjąć szelki i kolejny może go ominąć. A te nowe Solarisy Trollino których mamy coraz wiecej maja tez wbudowane silniki spalinowe na takie własnie ewentualności typu awaria pradu w całym miescie. Zreszta zawsze można wprowadzic komunikcje zastepcza w postaci tych starych autobusow co ich jeszcze Arkowcy nie zdemolowali i one wszedzie dojada.

Swoja droga, Solaris Trollino to najbardziej nowoczesny typ trolejbusa na swiecie i po Mieście Nieograniczonych Możliwości jezdzi jego prototyp Razz

No dobra, a jak tramwaj ma wypadek albo cos? To co z nim zrobisz, jak „wykrecisz”? A tym bardziej jak przejada kolejne? Paraliż! Ewentualnie trzeba by go puscic po drugich torach ale nie wszedzie da sie na nie zjechac.

ENDRJU napisał:
jak juz wielokroptnie bylo podkreslone dyskusa do niczego nie prowadzi ale jak dla mnie argument z Fordem jest w pyte

A ja własnie mysle, ze merytoryczna dyskusja jest potrzebna ale nie gadanie ze tramwaje są lepsze od trolejbusow, czy na odwrot. Chociaz tak czy inaczej nie wyobrazam sobie tramwajow w Gdyni ale to kwestia gustu albo może przyzwyczajenia. Nie chodzi mi o to, zeby wyśmiać Gdansk bo naprawde zalezy mi na sprawnej komunikacji, ale jezeli w Gdańsku nie dąża do nowoczesności tak jak Gdynia i Sopot to nie oprocz biletu metropolitarnego nie chce miec wspolnego systemu.


Kwestia komunikacji miejskiej w Trojmiescie jest dla mnie wazna skoro jako Metropolia mamy mieć wspolna komunikacje. Ale kurwa, gdzie Rzym a gdzie Krym!
Wchodze na trójmiasto dzis a tam znowu… kolejny genialny pomysł, żeby przedłużyć trase tramwajowa…Krew mnie zalewa. Kiedy gdańscy urzednicy zrozumieja ze te tramwaje to przezytek. Tym bardziej nie rozumiem po chuj budowac drogie tory do odległych dzielnic jak duzo lepiej by tam było wysłać te nowe autobusy. Ok, tramwaje w centrum miasta, lepszy pomysl, jak już maja gdzies być to niech tam będą, szkoda tylko, ze niektóre tez jezdza po normalnych ulicach i jak są korki to tramwaj stoi i tak, wiec nie widze jego wyzszosci nad trolejbusem. A przy okazji, kiedy zostana wycofane bilety czasowe? Gdansk ma 1000 lat i zajebiscie, ale przypominam ze mamy XXI wiek. Dosc robienia w chuja pasażerów. Bilety za pojedynczy przejazd albo ostatecznie za ilość przejechanych kilometrow czy przystankow, a nie za minuty które tramwaj przestoi w korku na remontowanej ulicy!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SPECJALista Gruby
Specjalista nr 2



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gmina Żukowo

PostWysłany: Pon 17:42, 02 Lut 2009    Temat postu:

Calsann juz są w Gdańsku wprowadzone bilety na przejazd jedną trasą Smile więc nie tylko czasowe mamy Smile Wracaj do nas na wódeczkę Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jupi
The Ciacho



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:05, 02 Lut 2009    Temat postu:

Cytat:
Krew mnie zalewa. Kiedy gdańscy urzednicy zrozumieja ze te tramwaje to przezytek. Tym bardziej nie rozumiem po chuj budowac drogie tory do odległych dzielnic jak duzo lepiej by tam było wysłać te nowe autobusy



tak się stało, że mam okazję dojeżdżać rano na uczelnię z tych "odległych dzielnic" (nie rozśmieszaj mnie) i krew to mnie zalewa jak stoję przez godzinę w korku żeby przejechać 4 przystanki. Akurat ta rozbudowa linii tramwajowej to zajebisty pomysł. Więc nie pierdol mi tutaj o słuszności tego projektu skoro nie masz o tym pojęcia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maniek
Specjalista nr 4



Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 18:39, 02 Lut 2009    Temat postu:

Budowa linni tramwajowej jest bardzo droga, ale teraz tramwaje sie wszędzie buduje niezależnie od drogi; taki tramwaj nigdy nie stoi w korku i jest o wiele szybszy niż autobus. Poza tym jest bardziej pojemny i ekologiczny bo nie wydziela spalin. Gdybyśmy mieli sieć dróg po 3 pasy w każdym kierunku i dodatkowy dla autobusów, to nikt by nie budował linii tramwajowej, tylko autobusowe. Ale tak nie jest i raczej nigdy nie będzie. Na podobnej zasadzie sa pociągi-po co wiec one istnieją, skoro wszędzie się można też dostać autokarem, PKS-em itp? Z podobnych powodów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Twój Stary




Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z dupy

PostWysłany: Pon 18:40, 02 Lut 2009    Temat postu:

Calsann napisał:

z a m k n i j s i e k u r w a

a potem
Calsann napisał:

A ja własnie mysle, ze merytoryczna dyskusja jest potrzebna

Wink
Calsann napisał:

Trolejbus jak się rozjebie to po chuj ma wykręcać.

Żeby go przestawić bo zawala drogę, żeby mógł coś ominąć, żeby się nie wjebał w nagle hamujący samochód lub coś co się pojawia na drodze. Ja wiem, że te szelki nie ograniczają go do jednego pasa ale kierowca autobusu ma tyle wolności co żydki w Auschwitz.
Calsann napisał:

Wystarczy mu zdjąć szelki i kolejny może go ominąć. A te nowe Solarisy Trollino których mamy coraz wiecej maja tez wbudowane silniki spalinowe na takie własnie ewentualności typu awaria pradu w całym miescie.

Jak dla mnie bez sens - kolejny silnik sprawia że autobus jest droższy a przyda się pewnie dwa razy w ciągu okresu trwania eksploatacji pojazdu.
Calsann napisał:

No dobra, a jak tramwaj ma wypadek albo cos? To co z nim zrobisz, jak „wykrecisz”? A tym bardziej jak przejada kolejne? Paraliż! Ewentualnie trzeba by go puscic po drugich torach ale nie wszedzie da sie na nie zjechac.

Przy takim myśleniu kolejka czy metro tez nie powinny mieć sensu.

Calsann napisał:

ale jezeli w Gdańsku nie dąża do nowoczesności tak jak Gdynia i Sopot to nie oprocz biletu metropolitarnego nie chce miec wspolnego systemu.

Foszek? Od czego zaczęła się dyskusja? Od tego jak to bardzo Gdańsk nie dąży do nowoczesności? Jaki to opór stawia wszelkim nowinką, jak zapiera się wszelkimi sposobami żeby tylko nie polepszyć komunikacji miejskiej?

Sprawę tramwaju na Chełm to mi się nawet nie che komentować, zresztą i tak dobrze zrobiła to Jupa (i trochę mniej barwniej Maniek Smile ).

Od siebie dodam tylko cytat z Wikipedii.

Przykłady miast, w których przywrócono tramwaje

* Ateny
* Barcelona
* Bordeaux
* Dublin
* Genewa
* Heilbronn
* Londyn
* Nantes
* Paryż
* Saarbrücken
* Strasburg
* Tacoma


Bilet na 1 trasę wyłożył Ci Gruby, chociaż przyznaję, że sam o tym nie wiedziałem.


Ostatnio zmieniony przez Twój Stary dnia Pon 18:41, 02 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ENDRJU
Specjalista nr 1



Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDAŃSK

PostWysłany: Pon 20:12, 02 Lut 2009    Temat postu:

z odleglej dzielnicy gdzie ma byc nowa petla autobusowa dojezdzam ja - mam 3 autobusy na chelm, 2 autobusy do gdanska przez orunie, 1 przez kartuska i 1 do wrzeszcza - i tak kurwa wszyscy stoja w korkach, wiec jak mam egzamin to i tak wybieram trase przez chelm z wykorzystaniem tramwaju poniewaz jest najmniej zawodna i bez problemu mozna okreslic czas by dostac sie na uczelnie - jesli nie pojedzie tramwaj pojedzie kolejka lub autobus bo zawsze jest pod reka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pietruch




Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 1162
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Posthraffiam pielkhszymóf s Polski

PostWysłany: Wto 3:14, 03 Lut 2009    Temat postu:

a z mojej strony sram na superekstrazajebiste gdyńskie autobusy, jka dla mnie możecie równie dobrze mogą tam sie wozić furmankami.

Ale nie da sie w sumie ukryc, ze gdynia to nowoczesne miasto, widać to patrząc na to
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Pietruch dnia Wto 3:17, 03 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ENDRJU
Specjalista nr 1



Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDAŃSK

PostWysłany: Wto 14:36, 03 Lut 2009    Temat postu:

nawet sea towers widac
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Calsann




Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 19:04, 04 Lut 2009    Temat postu:

haha i oto własnie merytoryczna dyskusja

a Owistak sam zaczął pierdolić jakies niezrozumiałe bzdury wiec co mam mu odpowiedziec?

Cytat:

Calsann juz są w Gdańsku wprowadzone bilety na przejazd jedną trasą więc nie tylko czasowe mamy Wracaj do nas na wódeczkę

i prawidłowo! za to właśnie wypijemy! Very Happy

Cytat:
tak się stało, że mam okazję dojeżdżać rano na uczelnię z tych "odległych dzielnic" (nie rozśmieszaj mnie) i krew to mnie zalewa jak stoję przez godzinę w korku żeby przejechać 4 przystanki. Akurat ta rozbudowa linii tramwajowej to zajebisty pomysł. Więc nie pierdol mi tutaj o słuszności tego projektu skoro nie masz o tym pojęcia.


Cytat:
z odleglej dzielnicy gdzie ma byc nowa petla autobusowa dojezdzam ja - mam 3 autobusy na chelm, 2 autobusy do gdanska przez orunie, 1 przez kartuska i 1 do wrzeszcza - i tak kurwa wszyscy stoja w korkach, wiec jak mam egzamin to i tak wybieram trase przez chelm z wykorzystaniem tramwaju poniewaz jest najmniej zawodna i bez problemu mozna okreslic czas by dostac sie na uczelnie - jesli nie pojedzie tramwaj pojedzie kolejka lub autobus bo zawsze jest pod reka


nie watpie, ze wiecie lepiej ode mnie, ale takie jest zycie w miescie! I powinniscie sie wszyscy cieszyc, ze przynajmniej jest jakis wybor. Przez centrum Gdyni rownolegle biegna 4 trasy:

Arrow zmodernizowana Świetojanska (1 pasmowa + zatoczki dla trolejbusow, zeby nie blokowały ruchu)
Arrow obok jest Władysława IV - 3 pasmowa!!! A trolejbusy moga jezdzic własnie po 3 pasach
Arrow kilkanascie metrow dalej są tory SKM
Arrow a jeszcze kawałek dalej dwupasmowa Śląska ktora przechodzi w Morską

i myslicie ze to starcza? w godzinach szczytu długo sie jedzie, ale jak mowie taka jest specyfika miasta i dopoki nie zostanie opatentowany teleport albo wszyscy sie nie przesiada do na kolejke albo autobusy to nic sie na to nie poradzi. Nie wydaje mi sie, ze wprowadzenie tramwajow cos by dało, bo problemem jest po prostu za duza ilosc samochodow.

Jak juz zbuduja te tory to nie dosc ze bedziecie juz doktorami hab., profesorami UG i nie bedziecie jezdzic tramwajami, to jeszcze nie bedzie mozliwosci zmiany trasy, co do ktorej juz teraz jest jakas ankieta i cały czas beda jacys poszkodowani, ktorych trasa omineła. A z autobusami i trolejbusami nie ma takich problemow, sieci trakcyjne sa prostsze i tansze w instalacji i wystarczy ustawic przystanki i nowe autobusy popierdalaja tam gdzie powstaja nowe osiedla. A jak trzeba zmienic trase to nie trzeba niczego przebudowywac. A teraz patrzcie co za ironia losu: wchodze przed chwila znowu na trojmiasto a tam co:

Idea Kolejna ofiara tramwaju w Gdańsku
2 lutego 2009

Trwa czarna seria: kolejna ofiara zginęła w poniedziałek pod kołami tramwaju w Gdańsku.

Ok. godz. 19:55 na skrzyżowaniu ulicy Marynarki Polskiej i ulicy Narwickiej w Gdańsku doszło do tragicznego wypadku, w którym pod tramwajem zginął starszy mężczyzna.

To niestety już kolejny wypadek z udziałem tramwajów, w którym zginął człowiek. W ubiegłym tygodniu w podobnych wypadkach zginęły w Gdańsku dwie osoby: na al. Hallera i na Przymorzu.


Ale to nie wszystko! Wystarczy poczytac inne newsy na temat gdanskiej komunikacji z okresu kiedy mnie nie ma w Trojmiescie:

Idea Bez linii B słaby dojazd do ACK
3 lutego 2009

Ten problem dotyczy matek z wózkami, niepełnosprawnych, osób starszych i wszystkich jeżdżących m.in. na rehabilitacje do Akademii Medycznej. Oni wszyscy ucierpieli na wycofaniu z al. Zwycięstwa autobusu linii B - praktycznie jedynego niskopodłogowego połączenia na tej ulicy - pisze nasza czytelniczka, pani Agnieszka.

Idea Komunikacja miejska zawiodła w Sylwestra?
1 stycznia 2009

Idea Chaos w gdańskiej komunikacji: brak rozkładów i nieoznakowane autobusy
2 stycznia 2009

Idea Studenci nie mają jak wrócić z imprezy
19 grudnia 2008

Idea Zderzenie tramwajów w al. Zwycięstwa (czołowe Shocked - dop. Calsann)
10 listopada 2008

Co tu dużo mówić? Jest przejebane! Ale Wam to nie przeszkadza. Nie rozumiem tego. Lepiej mowic, ze gdyńskie trolejbusy są zjebane...

A teraz do Karolka:

Sam zaczałes od sytuacji hipotetycznych typu "co sie stanie jak sie rozjebie trolejbus". Obecne trolejbusy nie maja takich problemow jak dawniej bo sa nowe. Pod koniec lat '90 miałem taka sytuacje, ze była jakas awaria pradu na Swietojanskiej i na godzine staneły w centrum trolejbusy.. wszyscy wysiedli i poszli na autobus i skm. Obecnie cos takiego jest mało prawdopodobne.

Co do metropolii: jest plan, zeby miec wspolne bilety i taryfy i wiecej dłuzszych połaczen, nie tylko dla Trojmiasta, ale tez Rumi, Redy i Wejherowa, a w przyszłosci Chwaszczyna, Luzina, itd..... To by znacznie ułatwiło podrózowanie i wciaz nie moge uwierzyc, ze wprowadzenie tego trwa tyle lat. Sa juz polaczenia autobusowe i trolejbusowe z Gdyni do Sopotu. Sa tez plany zeby te polaczenia przedłuzyc jeszcze do Oliwy ale nie wiadomo czy w ogole beda zrealizowane.

Nie rozumiem tez po co podajesz ile miast na swiecie ma tramwaje? O czym to swiadczy? Na Białurusi i Ukrainie też sa i co z tego? Te tramwaje ktore ma Gdansk to w Barcelonie oddano na złom 100 lat temu, wiec z czym do ludzi! Metro jest tylko w Warszawie, a trolejbusy tylko w 4 miastach w Polsce, Czy dlatego ze sa chujowe? Mysle, ze wrecz przeciwnie. Jest to bardzo sprawny system tylko, ze nie wszedzie mozna sobie na niego pozwolic i nie wszedzie by sie przyjał. A i jezdzi sie nimi zajebiscie! Very Happy

I na koniec z wikipedii:

Systemy trolejbusowe istnieją praktycznie na każdym kontynencie, wykorzystywane przede wszystkim w miastach, gdzie nie ma możliwości budowy sieci tramwajowej, a istnieje potrzeba dodatkowo transportu poza komunikacją autobusową. Ma to związek głównie z urbanistycznymi uwarunkowaniami niektórych miast, ale także ze względami ekonomicznymi.[/quote]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maniek
Specjalista nr 4



Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 19:12, 04 Lut 2009    Temat postu:

Jestem ciekaw co teraz ktoś na to odpisze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jupi
The Ciacho



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 19:45, 04 Lut 2009    Temat postu:

Cytat:
takie jest życie w mieście


Co to kurwa za argument?? Rodem z programu jestem jaki jestem. Kurwa. Życie to życie. No i co z tego?

właśnie po to buduje się piękną linię tramwajową żeby nie stać w korku w autobusie, tylko śmignąć tramwajem. To nie ma być rozwiązanie w ogóle na korki tylko dla pasażerów, którzy wybierają komunikację miejską - to po pierwsze

po drugie - codziennie ludzie giną w wypadkach samochodowych, nie mówię już o kolejkach, gdzie swojego czasu też była taka "czarna seria"
Czy twoim zdaniem to znaczy, że te środki transportu trzeba zlikwidować?? Czy jak? Bo nie rozumiem.

po trzecie: nie dawałabym na twoim miejscu cytatu z wikipedii:
Systemy trolejbusowe istnieją praktycznie na każdym kontynencie, wykorzystywane przede wszystkim w miastach, gdzie nie ma możliwości budowy sieci tramwajowej, a istnieje potrzeba dodatkowo transportu poza komunikacją autobusową.

jaki wniosek: jakby była możliwość to budowaliby linie tramwajowe Very Happy

OI!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum S.Alkoholik Team Strona Główna -> To my! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin